Katrina Taito uudistaa Katrina-ohjelmistojen koulutustarjonnan

Katrina Taidon myötä kaikki Katrinan koulutuspalvelut siirtyvät sähköiseen muotoon, mikä tarjoaa asiakkaille entistä monipuolisemmat ja joustavammat koulutusmahdollisuudet. Katrina Taidon tilaajilla on käytössään rajaton pääsy etäkoulutuksiin, koulutusvideoihin ja keskusteluwebinaareihin.

Katrina Taidon ensisijaisena tavoitteena on helpottaa ohjelmiston käyttäjien arkea, tarjoten tukea aina silloin kun sitä tarvitaan. Uuden koulutusmallin myötä käyttäjä voi entistä laajemmin itse päättää, milloin ja mistä aiheesta hän haluaa kouluttautua. Asiantuntijoidemme vetämät perusohjelmistoon ja lisäominaisuuksiin jaettavat etäkoulutukset pyörivät jatkuvasti ympäri vuoden.

Kattavien etäkoulutusten lisäksi asiakkailla on käytössään jatkuvasti päivittyvä Katrina Taito -videokirjasto. Videot toimivat pikaohjeina käyttäjille, jotka haluavat saada nopeasti vastauksen etsimäänsä kysymykseen.

Koulutuspaketin kokonaisuuden täydentää Taito keskusteluwebinaarit, jotka tarjoavat foorumin kysytyimpien asioiden käsittelyyn. Webinaareissa käsiteltävä sisältö määrittyy sen mukaan, mitä asiakkaat ovat etukäteen ilmoittautumisen yhteydessä toivoneet.

Katrina Taidon suunnitteluprosessi alkoi keväällä 2019, jolloin asiakkailta oli tullut toiveita kattavammista ja sähköisistä koulutusmahdollisuuksista. Tuolloin Katrinan kehitystiimi alkoi selvittää, millaisia toimenpiteitä uudistettu koulutustarjonta vaatisi. Vitec Katrinan toimitusjohtaja Jani Konsi näkee uudistuksen ohjaavan asiakkaita kohti matalamman kynnyksen kouluttautumista.

– Uudistuksen myötä asiakkaan ei tarvitse käyttää paljon vaivaa sopivan paikan tai ajan löytämiseen koulutukselle. Riittää kun käytössä on tietokone tai mobiililaite, niin koulutusta on aina saatavilla. Katrina Taito mahdollistaa myös yksittäisen työntekijän osallistumisen vain hänen tarvitsemaansa koulutukseen.

Lue lisää Katrina Taidosta